نرم‌افزار دبیرخانه ساده بخش مهم و کلیدی پاسخ به سؤال «اتوماسیون اداری چیست» شمرده می‌شود. با ارائه مفاهیم جدیدی مانند پیش‌نویس الکترونیک، مفهوم نامه داخلی و شیوه‌های الکترونیک پیگیری، عملکرد سازمان را بهبود می‌بخشد و موجب ارتقای بهره‌وری می‌شود. کاهش هزینه‌ها و حذف کاغذ از چرخه امور اداری سازمان‌ها در کنار افزایش رضایت ذینفعان سیستم، بخش دیگری از مزایای این نرم افزار است. برخی امکانات این نرم افزار عبارت است از:

  • امکان تعریف کاربران، دبیرخانه‌های مستقل و دفتر اندیکاتور به صورت نامحدود
  • امکان تعریف و استفاده از کد‌های شناسه دپارتمان، سمت و کد سازمان خارجی، در کد اندیکاتور
  • امکان پشتیبانی از دبیرخانه‌های عادی و محرمانه
  • امکان تعریف تمپلیت نامه، به تفکیک دبیرخانه‌ها و دپارتمان‌ها
  • امکان تعریف الگوهای مربوط به آیتم‌های مکاتبات اداری، به‌صورت سراسری و یا اختصاص آن به بیش از یک دبیرخانه و دپارتمان‌های محتلف
  • امکان تعریف امضای شخصی و تعریف تمپلیت با چند امضاء
  • امکان تعریف تعداد رکوردهای قابل نمایش در کارتابل اداری کاربر
  • امکان ایجاد رابط کاربری به چند زبان (فارسی و انگلیسی)
  • امکان افزودن تصویر مهر دبیرخانه سازمان، در فایل متن نامه‌های دریافتی
  • امکان جلوگیری از ثبت نامه دریافتی در دبیرخانه‌های غیرمرتبط
  • امکان جلوگیری از ارسال یادآوری نامه‌های درانتظار برای افراد دبیرخانه فاقد دسترسی امنیت محرمانه نامه‌ها
  • امکان دسترسی افراد به یک یا چند پوشه خاص از ساختار بایگانی مکاتبات اداری دپارتمان خود
  • امکان «تفویض اختیار» به‌ همراه آرشیو تفویض‌های سابق (با دسترسی کاربری مربوطه)
  • امکان نمایش شرح ارجاعات مربوط به «رونوشت مخفی» نامه‌های اداری، به هنگام تفویض اختیار
  • امکان ارتباط و دسترسی به منوی E.S.S (پیشخوان/اداری)

 

 

منبع:
https://www.chargoon.com/%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/