هزینه ها و مدیریت استراتژی هزینه:
ایجاد بازار های رقابتی در شرکت ها باعث شد که تمامی مدیران به فکر تغییر و هماهنگی نگرش خود را با نگرش رقابتی باشند زیرا استراتژی رقابتی در شرکت امری بسیار مهمی است که شرکت را در راستای اهداف خود یاری می رساند.
موسساتی که از این استراتژی استفاده می کنند، به پیش بینی بازار و تغییرات احتمالی آن پرداخته و هم زمان به فرآیند تولید و محصولات خود نیز توجه می کنند. بنابراین می توان گفت که این استراتژی مستلزم ذهنی خلاق و ایده پرداز می باشد تا بتوان با یک نگرش دقیق و یکپارچه، به اهداف سازمان دست یافت.
مدیریت و گزارشات:
مدیران سازمان ها قادرند با استفاده از گزارشات تدوین شده، در پیشرفت و همچنین پیشبرد اهداف سازمان نقش بسزایی داشته باشند که در این راستا وظایف تعریف شده برای مدیران به شرح زیر می باشد:
استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری، نرم افزار فکس و… برای افزایش راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.
مدیریت استراتژی های شرکت:
- شناسایی
- پیاده سازی اهداف
برنامه ریزی و تصمیم گیری:
- بودجه بندی
- برنامه ریزی سود
- مدیریت جریان وجوه نقد
منبع: