انجام مکاتبات سازمانی در بستر وب
با توجه به تاکید سازمانها به حذف کاغذ در مکاتبات و تعاملات سازمانی به علت شیوع بیماری کووید۱۹، سیستم اتوماسیون اداری این کار را امکانپذیر می کند. همچنین امکان استفاده از اتوماسیون اداری در بستر تحت وب وجود دارد. درنتیجهی تمامی کاربران می توانند از راه دور با همهی بخش های سیستم کار کنند. ایجاد و گردش انواع نامهها و یادداشتهای اداری، بررسی و اقدام روی کارها با استفاده از کارتابل الکترونیک، نظارت و کنترل روی فرایندهای کاری و پیگیری امور، به اشتراکگذاری پروندههای مکاتبات و ارجاعات از راه دور از جمله امکاناتی است که در دورکاری پیشبرد فرایندهای سازمان را تسهیل خواهند کرد.
مدیریت جلسات از راه دور
با استفاده از امکانات سیستم سامانده شخصی، امکان برنامهریزی جلسات و قرارهای کاری و همچنین مدیریت آنها شامل ارسال دستورجلسات و فعالیتهای مرتبط با آن از راه دور امکانپذیر خواهد بود. با توجه به استفاده از این امکان از راه دور؛ هشدار ایجاد و تغییرات در جلسه به حاضرین ویژگی تعیین کنندهای است در این شرایط بسیار کاربرد دارد. همچنین، تهیهی صورتجلسه و تایید و امضای حاضرین به شکل یکپارچه با سیستم اتوماسیون اداری موجب میشود همهی فعالیتهای مربوط به مدیریت جلسات در یک محیط به شکل متمرکز انجام شود.
برای تبدیل تاریخ استفاده از تقویم آنلاین پیشنهاد می شود.
طراحی و انجام فرایندهای کسب و کار از راه دور
با استفاده از فرمساز و گردش فرم اتوماسیون اداری تحت وب، امکان طراحی فرایندها و گردش فرمهای سازمانی از راه دور وجود دارد. فرمهای طراحی شده در اختیار کارکنان قرار میگیرد و امکان ایجاد و گردش خودکار آن در کارتابلهای افراد نیز وجود خواهد داشت.
اتوماسیون همراه
با استفاده از نسخه موبایل اتوماسیون اداری ، که روی پلتفرمهای iOS و Android نصب میشود، بدون نیاز به ورود به برنامه در لحظه و روی تبلت یا گوشی تلفن همراهتان از دریافت کارهای جدید در کارتابل خود مطلع خواهید شد. به این ترتیب، یکی از موثرترین روشهای اطلاع به موقع از کارها در زمان عدم حضور در سازمان در دوران دورکاری به کارگیری اتوماسیون همراه است که در آن علاوه بر مشاهده مکاتبات داخل کارتابل، امکان دستور و ارجاع مرتبط نامهها و یادداشتهای اداری ، امضا و تایید نامهها و صورتجلسهها و همچنین ایجاد یادداشتهای اداری جدید وجود دارد.