چگونه خدمات آنلاین به ارباب رجوع هزینههای سازمان را کاهش میدهد؟
ارائه خدمات به ارباب رجوع در بسیاری از سازمانها و شرکتها بخش مهم و حجیم فرآیندهای کاری را تشکیل میدهد و در مواقعی از سال ترافیک کاری شدیدی را ایجاد میکند. مراجعه حضوری، نه تنها در سازمان مربوطه، هزینههای زیاد منابع انسانی، لجستیک و آمادهسازی فضای تعاملی با مخاطبان را ایجاب میکند؛ بلکه با توسعه سازمان و افزایش مخاطبان و تعریف روالهای جدید این هزینهها مرتبا روند افزایشی خواهند داشت.
ارائه خدمات آنلاین به ارباب رجوع نه تنها در اولین مرحله راهاندازی قادر به کاهش چشمگیر هزینههاست؛ بلکه با گذشت زمان و افزایش دامنه فعالیتهای سازمان این روند، ادامه پیدا میکند.
سازمان ها می توانند برای سهیل در روند انجام امور و بالا بردن راندمان از نرم افزار های دبیرخانه آنلاین استفاده کنند.
منبع: