•  امکان انجام کارهای اداری در خارج از محل کار و در هر زمان
  •  کاهش فعالیت های غیر مولد مانند بایگانی فیزیکی اسناد و غیره
  •  نگهداری سوابق عملیات در حجم کمتر، ایمنی بالا ومراجعه آسان
  •  قابلیت تولید گزارش های مورد نیاز به همراه نمودارهای متعدد
  •  امکان پیگیری تلفنی کارها در هر مکان و هر زمان
  •  اعمال کنترل بر اطالعات طبقه بندی شده
  •  دقت در فرایند انجام عملیات و ثبت تمامی امور
  •  ردیابی امور و پیگیری به موقع مراحل کار
  •  سهولت وسرعت در گردش عملیات
  •  امنیت بالا در نگهداری از اسناد و امکان دسترسی به آن

 

پیش نیازهای پیاده سازی اتوماسیون اداری:

  •  اعتقاد مدیریت ارشد سازمان به ضرورت ایجاد تحول در سازمان
  •  شناخت وضع موجود گردش و نگهداری اسناد در سازمان
  •  فراهم ساختن بستر ارتباطی و تجهیزات سخت افزاری
  •  تهیه و تدوین متدولوژی استقرار سیستم
  •  ارائه آموزش های پایه به کاربران

 استفاده از دبیرخانه آنلاین برای سازمان ها پیشنهاد میشود.


نامه های اداری :

نوشته ای که حاوی یک یا چند موضوع اداری و وسیله برقراری ارتباط محدود در داخل یا خارج از یک سازمان باشد و در برگه های مخصوص و استاندارد نامه نگاری یا نشانه و عنوان دستگاه مربوط و در قالب ارکان و اجزای مشخصی تهیه شود، اصطلاحا نامه اداری نامیده می شود. این گونه نامه های ویژگی هایی از جمله سرلوحه، آرم نامه، شماره، تاریخ، پیوست میباشند و دارای عنوان گیرنده که با کلمه “به” شروع می شود و موضوع که دربرگیرنده یک جمله یا شبه جمله کوتاه و گویا و شفاف است که خالصه ای از متن نوشته شده را در بر دارد.
موضوع نامه هم برای گیرنده نامه از لحاظ پی بردن به مفهوم نامه در کوتاه ترین زمان و هم برای کاربران دبیرخانه رایگان که اطالعات آن را در دفتر اندیکاتور یا در اتوماسیون اداری مکاتبات وارد می نمایند به لحاظ تسریع در ثبت، اهمیت دارد.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%88-%d8%b4%d8%b1%d8%ad-%d9%88%d8%b8%d8%a7%db%8c%d9%81-%d8%a2%d9%86-%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d8%b3/