مدیریت کمپین های بازاریابی:

در این ماژول شما می توانید کمپین های تبلیغاتی خود را براساس تقسیم بندی های مختلف مخاطبین خود تعریف و هزینه های مربوط به آن را مدیریت نمایید. این تقسیم بندی ها می تواند براساس دسته بندی های فروش، محل سکونت مشتریان، سابقه مشتریان و ارائه تخفیفات مختلف به گروه های مختف مشتریان و… انجام گیرد. همچنین با استفاده از این امکان می توانید تبلیغات خود را به صورت اتوماتیک و براساس تنظیمات پیش فرضی که قبلا انجام شده است و یا به صورت موردی به مشتریان خود ارسال نمایید. نرم افزار فروش نیز کمک می کند.

طبقه بندی تماس ها:

با استفاده از این امکان می توانید مخاطبین و مشتریان خود را براساس تنظیمات پیش فرضی که قبلا انجام داده اید(مثلا براساس درآمد، محل سکونت، نوع محصول درخواستی، جنسیت، ماه تولد و…) ثبت نمایید و در مواقع لزوم به صورت بهینه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

مدیریت تماس:

با استفاده از این امکان به طور دائم با مشتریان خود در ارتباط باشد و نگذارید آن ها شما و محوصلاتتان را فراموش کنند. با استفاده از این ماژول و در یکپارچگی با نرم افزار Sales and Receivables می توانید:

  • افرادی را که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم مربوط به هر تماس هستند و یا به شکلی در آن سرنخ فروش ذی نفع هستند، مشخص کنید.
  • برای اطلاعات تماس مشتریانی که قبلا وارد سیستم شده اند، سامانه هشدار اتوماتیک و مغایرت گیری را فعال کنید تا اطلاعات تماس پالوده و دقیقی داشته باشید.
  • با استفاده از دسته بندی های مخاطبین که می تواند شامل توان مالی، آدرس محل سکونت، جنسیت و… باشد نمایی کلی از مشتریان بالقوه و بالفعل خود براساس اولویت های فروش داشته باشید.
  • سابقه و اسناد ارتباط با مخاطبین خود را برای ارتباط موثرتر و بهتر با مخاطبین حفظ نمایید.
  • امکان یکپارچگی مخاطبین Microsoft Dynamics NAV 2018 با Microsoft Outlook را داشته باشید و از این طریق ایمیل های مربوط به فروش و بازاریابی خود را در یکپارچگی با این ماژول مدیریت نمایید.

منبع:
https://samix.org/product/sales-marketing/