x تبلیغات
معرفی نرم افزار های سازمانی

سوالات پر تکرار در مورد فکس

 

  1. فکس اینترنتی چیست؟

فکس آنلاین روشی جدید برای ارسال فکس با کمک شبکه اینترنت محسوب می‌شود. در حالی که برای ارسال فکس به شکل معمول از یک شبکه تلفن‌ عمومی استفاده می‌شود، فکس آنلاین مانند بسیاری دیگر از فایل‌ها به کمک شبکه اینترنت جهانی قابل ارسال و دریافت است.

  1. مزایای استفاده از فکس اینترنتی چیست؟

از مزایای این شیوه می‌توانیم به کاهش هزینه‌ها، انعطاف‌پذیری و امنیت بالا اشاره کنیم.

  1. ارسال فکس اینترنتی چگونه امکان‌پذیر است؟

سرویس‌های ارسال فکس اینترنتی، گوشی‌های اندروید، آیفون و سیستم‌های کامپیوتری، ارسال از طریق ایمیل، برنامه‌های گوگل و تلفن ابری، از جمله شیوه‌های ارسال فکس آنلاین محسوب می‌شوند.

 

 

منبع:

https://sms.ir/blog/guides/automation-integrations/internet-fax/

روش های بهبود مشتری مداری و تجربه مشتری مداری

تحقیقات نشان می‌دهد که اگر خدمات مشتری خوبی دریافت کنیم، به دو یا سه نفر آن را می‌گوییم. با این حال، اگر خدمات ضعیفی را تجربه کنیم، به ده تا دوازده نفر آن را می‌گوییم! از آنجایی که توصیه‌ها، نظرات شفاهی و آنلاین اغلب محرک‌های کلیدی پیشرفت کسب‌وکارهای جدید هستند، همه شرکت‌ها باید برای دستیابی به بهترین سطوح خدماتی تلاش کنند.وجود یک نرم افزار فروش می تواند کار شما را راحتر کند. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا ۲۰ نکته عملی در مورد چگونگی بهبود خدمات مشتری در شرکت‌ها آورده شده است:

  1. نیازهای مشتری را درک کنید؛
  2. بازخورد مشتری را جستجو و ارتقا دهید؛
  3. استانداردهای خدماتی شفاف را تنظیم کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید؛
  4. مشتریان خود را با فراتر از انتظارات آنها خوشحال کنید؛
  5. نمونه‌هایی از خدمات عالی را ضبط و به اشتراک بگذارید؛
  6. خدمات مشتری آسان و بی‌دردسر ایجاد کنید؛
  7. خدمات مشتری خود را شخصی‌سازی کنید؛
  8. در آموزش خدمات مشتری سرمایه‌گذاری کنید؛
  9. نگرانی‌ها و شکایات مشتریان را تجزیه و تحلیل کنید؛
  10. نحوه شکایت مشتریان را آسان کنید؛
  11. دریابید که در مجموعه شما عدم رضایت دقیقا از کجاست؛
  12. رقبای خود را بررسی کنید؛
  13. جلسات بررسی خدمات مشتری داخلی به طور منظم برگزار کنید؛
  14. فرهنگ تیمی متمرکز بر مشتری ایجاد کنید؛
  15. با کارکنان خود همان‌طور رفتار کنید که با مشتریان خود رفتار می‌کنید؛
  16. اعضای تیم پشتیبانی را درگیر کنید؛
  17. طرحی برای شناسایی و پاداش کارکنان تنظیم کنید؛
  18. اهداف قابل اندازه‌گیری را حول بهبود خدمات مشتری تنظیم کنید؛
  19. عملکرد فردی و تیمی را به طور منظم بررسی کنید؛
  20. اعضای تیم را با رفتارهای مشتری مدار جذب کنید.

 

منبع:
https://www.ever247.cloud/%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

سازماندهی، مدیریت اسناد و رویکرد سامانه

 سیستم یا سامانه؛ به عنوان کل عناصری تعریف شده است که برای رسیدن به یک هدف یا اهداف خاص گرد هم می آیند یا با هم کار می کنند. به عنوان مثال، سامانه مدیریت یک سازمان از مولفه های بسیاری از جمله سازماندهی و مدیریت اسناد تشکیل شده است. در این زمینه، مدیریت سوابق بر ارتباط سریع و موثر اسناد در داخل موسسه و محافظت از یکپارچگی اطلاعات متمرکز است. در این میان، منابع، مسئولیت ها، مقررات (رویه ها)، طراحی و تداوم ابزارهای مورد نیاز مطالعات مدیریت سوابق، از عناصر سامانه مدیریت اسناد هستند.

سامانه های مدیریت اسناد، چه در رسانه های چاپی و چه در رسانه های الکترونیکی، به عناصر زیرساخت فیزیکی نیاز دارند. برای اسناد چاپی و تجهیزات سخت افزاری اسناد الکترونیکی، تجهیزات ذخیره سازی وجود دارد. رعایت شرایط امنیتی برای هر دو محیط به همان اندازه مهم است. در حالی که امکانات ذخیره سازی فیزیکی یکی از جنبه های سیستم مدیریت اسناد را تشکیل می دهد، عامل انسانی در پیوستگی برنامه های مدیریت اسناد چه در رسانه های چاپی و چه در رسانه های الکترونیکی پیشتاز است.

استفاده از فکس آنلاین یار برای دریافت و ارسال فکس های سازمان توصیه می شود.

در سامانه های مدیریت اسناد، عنصر انسانی برای طراحی و اجرای سیستم، استفاده از عناصر پشتیبانی در مناطق لازم و اجرای معاملات مورد نیاز است. ایجاد مدلهای کاربردی برای تهیه، طبقه بندی، تداوم / حفاظت (نگهداری) و مرتب سازی، که زیر مجموعه سیستم مدیریت اسناد را تشکیل می دهند، مهم تلقی می شود.

 

سامانه مدیریت اسناد نیز به تعریف شرایط فکری نیاز دارد. پیش بینی می شود سیاست های مربوط به اجرای سیستم ایجاد شده در این زمینه تعیین شود. با این حال، سیاست های ایجاد شده باید با در نظر گرفتن الزامات نهادی و سایر شرایط داخلی و خارجی تعیین شود. سپس برای مدت زمان مشخصی اجرا شود و در چارچوب بازخورد به روز باشد.

 

منبع:
https://persiansys.com/%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%d9%87%db%8c%d8%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d9%86%d8%a7%d8%af-%d9%88-%d8%b1%d9%88%db%8c%da%a9%d8%b1%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7/

 

مزایای راهکار نرم افزار ابری برای شركت ها

 

  • نرم افزار همیشه به روز است: از آنجایی که نرم افزار در فضای ابری اجرا می شود شما همیشه به روزترین نسخه را دارید. ارائه‌دهنده نرم افزار ابری به‌طور خودکار نرم افزار را به‌روزرسانی می‌کند و تغییرات قوانین مالی و مالیاتی در نرم افزار لحاظ می شود. برای به روز ماندن نیازی نیست نگران ارتقاء نرم افزار خود باشید. هر زمان که وارد سیستم شوید، بلافاصله به آخرین نسخه دسترسی خواهید داشت.
    • اتوماسیون: نرم افزار مبتنی بر ابر بسیاری از فرایندهای كسب وكار را خودکار می کنند و کار دستی را کاهش می دهند. برخی از برنامه‌های نرم افزار ابری به ویژه برای فروش های غیر متمرکز موثر هستند و به طور خودکار عملیات را انجام می‌دهند.
    • سهولت گزارشگیری: نرم افزار ابری با تهیه گزارش های مالی در تسریع ارائه گزارش علی الخصوص گزارش مالیاتی سه ماهه و اظهارنامه‌های مالیاتی سالانه به شرکت‌ها کمک می‌کنند.
    • بدون کاغذ/سازکار با محیط زیست: نرم افزارهای غیر ابری اغلب مستلزم تولید کاغذ هستند. در دنیای دیجیتالی امروزی، ذخیره فیزیکی سوابق کاغذی بایگانی شده یا توزیع دستی گزارش های کاغذی غیر ضروری است از طرفی کاهش مصرف انرژی با کاهش استفاده از سرورها و سخت افزارها باعث کاهش هزینه های جاری شرکت و كمك به حفظ محیط زیست می شود.
    • مدیریت زمان کمتر: در نرم‌افزار ابری، زمان نصب کاهش می یابد، پشتیبان‌گیری و سایر وظایف اداری تکراری از بین می‌رود، زیرا شما به نرم‌افزار از طریق اینترنت دسترسی دارید. برای اجرای نرم افزار نیازی به خرید و مدیریت سرورها و سایر زیرساخت های فناوری اطلاعات ندارید. شما مجبور نیستید به طور منظم از داده های مالی مهم پشتیبان تهیه کنید، زیرا ارائه دهنده نرم افزار به طور خودکار این کار را برای شما انجام می دهد.

    • امنیت داده ها: خدمات نرم افزار ابری در واقع امنیت بیشتر مشاغل را از چندین جهت افزایش می دهد. ابتدا، ارائه‌دهندگان ابر چندین سطوح امنیتی از جمله رمزگذاری پیشرفته و کنترل دسترسی را اعمال می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که فقط کاربران مجاز می‌توانند به داده‌های شما دسترسی داشته باشند. آنها همچنین به طور خودکار از داده های شما نسخه پشتیبان تهیه می کنند تا شما در معرض خطر از دست دادن سوابق مالی نباشید. توصیه میشود به نرم افزار دبیرخانه ساده یار مراجعه کنید.
    • توسعه پذیری: سیستم های نرم افزار مبتنی بر غیر ابری معمولاً عملکرد محدودی را ارائه می دهند که می تواند تجارت رو به رشد را مختل کند. نرم افزار جامع مبتنی بر ابر می تواند متناسب با نیازهای کسب و کار شما توسعه پذیر و انعطاف پذیر باشد.
    • دقت: نرم افزار مبتنی بر ابر با حذف بسیاری از مراحل دستی، خطاها و اشتباهات سهوی كاربران را به حداقل رسانده و سطح دقت را بهبود می بخشد.
    • پایگاه اطلاعات واحد: سیستم‌های نرم افزار ابری تمام اطلاعات را در یک پایگاه داده ذخیره می‌کنند، بنابراین همه افراد در سازمان دقیقاً از اطلاعات یکسانی استفاده می‌کنند. بکارگیری یک مجموعه داده واحد، مرکزی و معتبر، سازگاری در تمام فرآیندهای نرم افزار و گزارش های مالی را تضمین می کند.
    • انعطاف پذیری: کسب و کارها با هم متفاوت هستند به همین دلیل منطقی است که نرم افزار نرم ابری را انتخاب کنید برخی از راه حل های نرم افزار ابری به شما این امکان را می دهند که فرآیندها و گردش کار را به گونه ای تنظیم کنید که با نحوه عملکرد شرکت شما مطابقت داشته باشد.
    نرم افزار ابری
    • در دسترس بودن: سیستم‌های مبتنی بر ابر نگرانی توزیع شوندگی جغرافیایی کسب و کار را حل می کند. با نرم افزار آنلاین، کاربران مجاز می توانند از هر مکانی، 24 ساعته، از طریق اینترنت وارد شوند. آن‌ها می‌توانند پرداخت‌ها را تأیید کنند یا صورت‌حساب‌ها را بدون اینکه نیاز بازگشت به دفتر باشد، ارسال کنند. اعضای تیم نرم افزار همیشه به جدیدترین اطلاعات مالی و تجزیه و تحلیل زمان واقعی متصل هستند. از آنجا که همه داده ها در یک سیستم مبتنی بر ابر ذخیره می شوند، به اشتراک گذاری اسناد الکترونیکی بین کارکنانی که در خارج از محل شرکت کار می کنند آسان تر است.
    • گزارش‌دهی هم‌زمان: مدیریت کسب‌وکار با نرم افزارهای غیر ابری، دستیابی به دیدگاهی سریع، دقیق و به‌روز از عملکرد کسب‌وکار را دشوار می كند. در نتیجه، مدیران ممکن است مسائل را در زمان مناسب خودش تشخیص ندهند و نتوانند از تبدیل آنها به مشکلات بزرگتر جلوگیری کنند. سیستم‌های نرم افزار ابری می‌توانند این مشکل را با ارائه دسترسی آنلاین به داده‌های مالی متمرکز حل کنند.
    • امکانات یکپارچه سازی: راه حل های نرم افزار ابری مجموعه گسترده ای از ماژول های یکپارچه می باشد که پایگاه داده مرکزی یکسانی را به اشتراک می گذارند. همانطور که شرکت شما رشد می کند، می توانید ماژول هایی را اضافه کنید که تقریباً هر فعالیت از كسب و كار شما را پوشش دهد، از حقوق و دستمزد گرفته تا مدیریت موجودی، بازاریابی و تجارت الکترونیک. از آنجایی که همه این ماژول‌ها از یک پایگاه داده کار می‌کنند، دیدی دقیق و بی‌درنگ از داده‌های مالی در کل کسب‌وکار خواهید داشت. راهکار سازمانی راهیار سپینا اینگونه می باشد.
    • كار تیمی(همكاری): از آنجایی که تمام داده های مالی به صورت آنلاین در یک پایگاه داده ذخیره می شود و کاملا توزیع جغرافیائی را پوشش می دهد، اعضای تیم در داخل یا خارج از شرکت می توانند راحت تر با یکدیگر همکاری کنند. کارمندان تا زمانی که به اینترنت دسترسی داشته باشند می توانند از هر جایی با هم کار کنند.
    • کارایی: کارکنان شما زمان بسیار کمتری را برای وارد کردن و بررسی دستی داده‌ها تلف می‌کنند، و افزایش دقت و کنترل‌های داخلی به این معنی است که تلاش کمتری برای ردیابی مسائل صرف می‌کنند. از آنجایی که داده‌های دقیق و به‌روز در سراسر سازمان در دسترس است، همه افراد در سراسر شرکت می‌توانند از آن برای تصمیم‌گیری برای بهبود عملکرد كسب و كار استفاده کنند.
     

چرا بایگانی اسناد در سازمان ها مهم است؟

چرا بایگانی اسناد در سازمان ها مهم است؟

بایگانی کردن اسناد و اطلاعات سازمانی برای نظم دادن به حجم زیاد اسنادی که در سازمان‌ها استفاده می‌شوند، ضروری است و به مدیران اجازه می‌دهد تا کنترل بهتری بر فرآیند گردش اطلاعات سازمان داشته باشند. همانطور که یک کسب و کار یا سازمان رشد می‌کند، اسناد و اطلاعات بیشتری ایجاد می‌کند که استفاده درست از آنها مستلزم نظارت و مدیریت دقیق است. اگر یک سازمان از سیستم بایگانی استفاده نکند برای مدیریت این حجم از اسناد و اطلاعات به مشکل خواهد خورد.

نرم افزار دبیرخانه نیز برای ارسال و دریافت نام های اداری توصیه میشود

از سایر دلایل اهمیت بایگانی اسناد می‌توان به جلوگیری از گم‌شدن آنها اشاره کرد. وقتی سازوکاری برای نظم دادن به اسناد و ذخیره‌سازی آنها وجود نداشته باشد، احتمال گم شدن آنها بسیار زیاد است. یعنی حتی اگر از بین نرفته باشند پیدا کردن آنها آسان نخواهد بود. به علاوه، بایگانی اسناد موجب می‌شود بتوانید بر دسترسی صحیح به آنها نظارت کنید و در موارد لازم محدودیت در دسترسی به آنها ایجاد کنید.



منبع:
faragostar.net/importance-of-archiving-documents-in-organizations/#:~:text=۱%20سوالات%20متداول-,منظور%20از%20بایگانی%20چیست؟,یک%20فضای%20مشخص%20ذخیره%20می%E2%80%8Cشوند.

 

2 سایت برتر ارسال فکس اینترنتی

 اشخاص و شرکت های زیادی هستند که نیاز به ارسال فکس (دورنگار) دارند. اگر شما فقط قصد ارسال یک فکس را دارید پیشنهاد می شود که به کافی نت مراجعه کنید. اما اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به صورت مداوم باید فکس ارسال یا دریافت کنید و تمایل به داشتن دستگاه فکس نداری این مقاله مختص شماست. در ادامه به جای روش های غیر کاربردی ارسال فکس اینترنتی ، به شما سایت هایی را معرفی می کنیم که با یک قیمت مناسب ، امور فکس خود را براحتی در دست بگیرید.

 
برترین سایت های ارسال فکس اینترنتی
۱ – ارسال فکس اینترنتی به وسیله وبسایت یار
 
 
وبسایت یار با امکانات و قیمت های مناسبی که در سایت خود قرار داده ، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. اگر به دنبال یک وب سایت با محیط کاربری ساده برای ارسال و دریافت فکس هستید ، وبسایت یار پیشنهاد می شود. از ویژگی های این سایت شامل موارد زیر می باشد :
 
دریافت فکس
شماره اختصاصی برای فکس
دریافت فکس های خود در ایمیل
آرشیو کردن فکس
 
 
با توجه به وابستگی و نیاز بسیاری از کسب و کارها، سازمان ها و شرکت ها به ارسال و دریافت فکس برآن شدیم تا با حذف هزینه دستگاه فکس، کاغذ و کارتریج در یک سامانه جامع بصورت کاملا آنلاین نیاز فکس را مرتفع کنیم. برآن شدیم که بیش از نیم میلیون مشترک فعال این سرویس را در این فضای آشفته کسب و کار به سهم خود یاری کنیم. 
 
 
 
۲ – هایفون
ارسال فکس اینترنتی هایفون
 
یکی دیگر از وب سایت های ارسال و دریافت فکس که همچنین در زمینه تلفن های اینترنتی (تلفن گویا) فعال می باشد ، هایفون نام دارد. ویژگی :
 
ارسال فکس
دریافت فکس
سرعت بالا
درباره هایفون
 
 از سالها تجربه و فعالیت در زمینه نرم افزارهای مرکز تلفن و مشاوره به کسب و کارها برای داشتن سامانه تماس منسجم و کارآمد، هایفون به عنوان یک استارت آپ جدید و نوپا با ایده ای مبتکرانه و برای کمک به کسب درآمد شما متولد شده است. مهم نیست خدمات شما به مشتریان چیست! اگر در هر نوعی با استفاده از دانش خود تا به حال به صورت حضوری کسب درآمد می‌کردید، هایفون حالا آماده است تا بهترین خدمات مجازی را به شما ارائه کند.
 
هایفون به شما و کسب کار و کار شما کمک می کند تا حس خوب داشتن ارتباطات مدرن را تجربه کنید. خرید آنلاین یک شماره تلفن ثابت با مالکیت همیشگی اولین وظیفه ماست. پس از آن برای داشتن منشی گویا، ضبط مکالمات، ثبت گزارشات، صف تماس گیرنده ها، صندوق صوتی و ده ها امکان دیگر کنار شما هستم.
 
نشانی اینترنتی : https://hifon.ir
 
 

صورت جلسه چیست؟

 در لغت صورت جلسه عبارت است از نوشته ای که در آن خلاصه گفتگوهای اعضای جلسه ذکرشده است. از دیدگاه حقوقی نیز عبارتست از برگه ای است که مقامی رسمی در آن یک عمل قضایی یا خارجی را بمنظور اثبات یک واقعه مدنی، کیفری و یا اداری ثبت می کند. بطور کلی صورتجلسه نوشته ای است که دربردارنده مطالب مطروحه، گفتگوها و یا تصمیمات اتخاذشده در یک نشست رسمی و یا یک جلسه اداری باشد.

 

استفاده از نرم افزار دبیرخانه برای ارسالو دریافت مکاتبات اداری توصیه می شود.

ارکان جلسه: جلسه به معنای گردهمایی مسئولان و صاحب نظران بر اساس وظایف یا مأموریت های محوله در یک مکان و زمان مشخص است که بمنظور رسیدگی به یک مسئله اداری و یا اجتماعی تشکیل می شود. برای تشکیل یک جلسه لازم است تمامی ارکان آن در کنار هم حضور یابند:

اعضای جلسه:به کسانی که در یک جلسه رسمی حضور می یابند اعضای جلسه می گویندکه حضور آنان در جلسه بدلیل وظیفه قانونی آنان و در رابطه با مسئولیت آنان است و یا به عنوان جانشین، عضو ناظر و یا افتخاری
حضور دارند.

دستور جلسه: به هدف و موضوعات مدنظر در تشکیل یک جلسه را گویند که در صورت مشخص بودن و اطلاع آن به مدعوین جلسه، آنان را ملزم به مطالعه و تحقیق در خصوص اهداف جلسه می نماید.

زمان جلسه: تاریخ و ساعت آغاز و پایان جلسه برای اعضای جلسه اهمیت زیادی دارد، لذا برگزارکنندگان جلسه موظفند این اطلاعات را در دعوت نامه جلسه به مدعوین اطلاع دهند.

مکان جلسه: محل برگزاری جلسه را می گویند که دعوت شوندگان بمنظور تسهیل در حضور در جلسه و برنامه ریزی آمد و شد، نیاز به اطلاع از آن دارند. این رکن در دعوت نامه به مدعوین اطلاع رسانی می شود.
در هر جلسه رسمی یک نفر رئیس جلسه تعیین می شود که مدیریت و سیاست گذاری جلسه بر عهده وی می باشد و در صورت تساوی رای مخالفین و موافقین جلسه، رای وی نافذ خواهد بود. دبیر جلسه نیز می تواند از اعضای جلسه و دارای حق رای باشد، ولی بهتر است غیرعضو و فاقد حق رای باشد. وظایف دبیر جلسه عبارتنداز: تهیه دعوت نامه برای اعضا و ارسال آن- نظارت بر مکان جلسه- تنظیم صورت جلسه و به امضاء رساندن آن، ارسال صورت جلسه به اعضا و در نهایت بایگانی سوابق جلسه.

ارکان صورت جلسه : برای تحقق یافتن یک جلسه رسمی موفق، نیاز به تنظیم یک صورت جلسه قوی و استاندارد است که بتواند بهترین تصویر از جلسه را انعکاس دهد. هر صورت جلسه دارای ارکانی است که بدون تردید باید ذکر شوند، این ارکان عبارتند از:

  • مشخصات اعضای شرکت کننده: مشخصه های فردی و شغلی اعضاء با ثبت شماره معرفی نامه و یا مجوز شرکت آنان )ثبت مشخصات نفر جایگزین و نفر اصلی به همراه توجیه عدم حضور فرد اصلی
  • امضای شرکت کنندگان: در آخرین صفحه صورت جلسه و طی ثبت نام و پست سازمانی افراد شرکت کننده و امضای آنان صورت جلسه رسمیت می یابد. در صورت جلسه های مالی و حقوقی امضای تمامی صفحات توسط اعضاء شرکت کننده الزامی است.
  • دستور جلسه: هدف جلسه و برنامه برگزاری جلسه که قبلا از طریق دعوت نامه به اعضاء اطلاع داده شده است.
  • مطالب مطرح شده: درج مذاکرات و مشروح یا خلاصه مطالب عنوان شده در جلسه.
  • زمان و مکان جلسه: تاریخ و ساعت برگزاری جلسه و مکان دقیق برگزاری جلسه.
    مصوبات جلسه و تکالیف جلسه بعدی برای اعضای جلسه در خصوص جلسات مهم و ادامه دار.

 

انواع صورت جلسه:

علی رغم اینکه در ایران استاندارد خاصی برای انواع صورت جلسات وجود ندارد، اما متداول ترین صورت جلسات استفاده شده عبارتند از:

  • صورت جلسه مشروح: بیان مشروح مذاکرات اعضای جلسه که اغلب در جلسات دادگاه، جلسات مهم و جلسات مجالس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و شورای نگهبان از این شیوه استفاده می شود.
  • صورت جلسه نیمه مشروح: بیان رئوس مطالب و یا خلاصه مذاکرات با درج نام بیان کننده مطالب و درج تصمیمات بر اساس اولویت در پایان همان جلسه و امضای اعضای حاضر در جلسه.
  • صورت جلسه خلاصه: بیان رئوس مطالب و خلاصه مذاکرات بدون قید نام گوینده مطلب و نوشتن تصمیمات اخذ شده و امضای اعضای جلسه در پایان جلسه.
  • صورت جلسه به شکل فرم: صورت جلساتی که تمامی موارد لازم آن به شکل فرم درآمده و فقط مشخصات موارد جدید در آن قید می شود. همانند فرم مشخصات خودرو، کالا، صورت جلسات تحویل کالا.

 

منبع:
 

https://blog.yar.cloud/%d8%a2%db%8c%db%8c%d9%86-%d9%86%da%af%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

آیا خرگوش به عنوان حیوان سال 1402 یا 2023، حیوان خوشقدم و خوش اقبالی است؟

 از خرگوش، به عنوان یکی از خوش یومن ترین حیوانات سال یاد می‌شود. در طی تاریخ، در سال خرگوش، اتفاقات بسیار زیبا و مثبت برای بشر رخ داده است. در سال خرگوش، نماد های شیطانی مانند فرعون های مصر، بر چیده شده و برکت و روزی برای انسان ها رقم خورده است.

بر طبق طالع چینی، در سال خرگوش بود که موسی توانست بر فرعون غلبه کرده و نور را بر تاریکی پیروز کند. همچنین در این سال، مزارع پر بار بوده و زمین روی خوش خود را بر نسل بشر نمایان کرده است. برای مشاهده تاریخ امروز به میلادی به تقویم یار مراجعه کنید.

چگونه در سال خرگوش 2023 موفق شویم؟

بسیاری از مردم بر این باورند کاری که در ابتدا سال جدید انجام می‌دهیم بر شانس ما در آن سال تاثیر گذار است. بیدار بودن در شب سال نو 1402 و گذراندن وقت در کنار خانواده و عزیزانی که دوست داریم بسیار مهم است. بعد از تحویل سال نو حتما بعد از گرفتن فال حافظ بهترین آرزو را برای خود، خانواده و مردم سرزمینتان کنید.

 

منبع:
https://vaghtemod.ir/2713/#:~:text=%D8%A8%D8%A7%20%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87%20%D8%A8%D9%87%20%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%20%DA%AF%D9%81%D8%AA%D9%87,2022%20%D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D8%9B%20%D8%B3%D8%A7%D9%84%20%D8%A8%D8%A8%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.

چه اطلاعاتی برای ارسال فکس لازم است؟

 برای ارسال فکس فقط به چند مورد احتیاج دارید: اسناد فکس و شماره فکس گیرنده

 استفاده از فکس آنلاین یار به جای فکس سنتی توصیه می شود.

آشنایی با شماره فکس:

برای پاسخ به سوال شماره فکس چیست؟ باید به بررسی ابزار ارتباطی فکس بپردازیم. برای ارتباط به وسیله ی دستگاه فکس باید از یک شماره تلفن برای انتقال مطالب استفاده کرد. این شماره تلفن ساده و معمولی مانند شماره های دیگر می باشد با این تفاوت که وقتی این شماره را می گیرید صدای فکس پاسخگوی شما خواهد بود. شماره دستگاه فکس از طریق شرکت مخابرات به کاربر داده می شود. طول شماره فکس بر اساس دو آیتم مشخص می شود.

  • مکان گیرنده فکس: می توانید فکس را به صورت شهری، بین شهری یا خارج کشور ارسال کنید.
  • کشور: تعداد اعداد شماره تلفن کشورهای مختلف با یکدیگر متفاوت هستند در شماره ی فکس نیز همین موضوع صدق می کند.

چنانچه قصد ارسال فکس به یک استان دیگر را دارید باید کد ابتدایی آن شهر را نیز همراه با شماره ی اصلی فکس بگیرید. به همین جهت طول شماره بیشتر می شود. چنانچه قصد ارسال فکس به کشور دیگری را دارید این شماره طولانی تر هم می شود.

 

منبع:
https://www.iranprintmart.ir/article/1194/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%81%DA%A9%D8%B3-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF

سیستم مکاتبات اداری چیست و چه می‌کند؟

 مدیریت مکاتبات اداری به فرایند دریافت، ضبط، ثبت، پردازش مناسب و پاسخگویی به آنها و ایجاد دنباله حسابرسی از مکاتبات دریافتی گفته می‌شود. یک سیستم مدیریت مکاتبات اداری برای ردیابی تمام مکاتبات داخلی و مکاتبات خارجی یک سازمان و در دسترس قرار دادن آن برای همه کاربران برنامه با توجه به نقش و دسترسی آنها استفاده می‌شود.

پیشنهاد میشود برای افزایش بهره وری سازمان خود از نرم افزار دبیرخانه ساده یار استفاده کنید.

  یک سیستم مکاتبات اداری خوب، ابزارهای الکترونیکی ذخیره، بازیابی و مسیریابی مکاتبات را برای بررسی و تأیید فراهم می‌کند. چنین سیستم‌هایی توانایی مدیریت موثر حجم عظیمی از مکاتبات را هم به صورت الکترونیکی و هم بر روی کاغذ، پست، فکس و سایر روشهای سنتی فراهم می‌آورد. سیستمهای مدیریت مکاتبات اداری، ایجاد، جمع‌آوری و تحویل نامه‌های اداری امن، شخصی و تعاملی را متمرکز و مدیریت می‌کند. سیستم مکاتبات اداری سازمان ها را قادر می‌سازد تا محتویات مکاتبات از پیش طراحی‌شده و سفارشی را به سرعت در یک فرایند ساده از ایجاد تا بایگانی جمع آوری کنند. در نتیجه ، مشتریان ارتباط صحیح را در زمان مناسب به روش مناسب دریافت می کنند. این امر مشاغل را قادر می‌سازد تا ارزش تعاملات با مشتریان را به حداکثر برسانند و هزینه‌ها و خطرات مربوط به یک فرایند نسبتاً پیچیده را به حداقل برسانند.

این تعاملات شامل مکاتبات داخلی و مکاتبات خارجی می‌شود. یک مطالعه نشان می‌دهد که تقریبا ۸۰ درصد از مدیران شرکت‌ها، روابط تجاری خود را به دلیل ارتباط و خدمات‌رسانی ضعیف به مشتریان از دست داده‌اند. ارتباط خوب با مشتری آن هم زمانی که که هزاران ایمیل، گزارش، نامه، خط مشی ، قرارداد و پیام‌های خوش‌آمدگویی، طی هر ماه منتشر می شود، مساله‌ای است که باید توسط سیستم یکپارچه مکاتبات، مدیریت شود.



منبع:
https://www.parnianportal.com/%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C/#:~:text=%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85%20%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%AA%20%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%20%D9%88%20%DA%86%D9%87%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D8%AF%D8%9F,-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA%20%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%AA%20%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C&text=%DB%8C%DA%A9%20%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85%20%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%AA%20%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%A8,%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B1%20%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%B3%D9%86%D8%AA%DB%8C%20%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%85%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%A2%D9%88%D8%B1%D8%AF.

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 صفحه بعد